In u Mediu Oriente, parechji festivali è celebrazioni sò culturalmente significativi è largamente osservati in tutta a regione. Eccu alcuni di i festivali chjave:
-
Eid al-Fitr (开斋节)Questa festa marca a fine di u Ramadan, u mese santu islamicu di digiunu. Hè un tempu di celebrazione gioiosa, preghiera, festa è donazioni in carità.
-
Eid al-Adha (古尔邦节)Cunnisciuta ancu cum'è a Festa di u Sacrificiu, Eid al-Adha commemora a vuluntà d'Ibrahim (Abraham) di sacrificà u so figliolu cum'è un attu d'ubbidienza à Diu. Implica preghiere, feste è a distribuzione di carne à i bisognosi.
-
Capu d'annu islamicuCunnisciutu cum'è "Capu d'annu Hijri" o "Capu d'annu islamicu", marca l'iniziu di l'annu di u calendariu lunare islamicu. Hè un tempu di riflessione, di preghiera è di aspittà cun impazienza l'annu à vene.
-
Mawlid al-Nabi (先知纪念日)Questa festa celebra a nascita di u prufeta Maomettu. Include letture di u Coranu, preghiere, feste, è spessu include cunferenze o riunioni per discute a vita è l'insignamenti di u prufeta.
-
Ashura (阿修拉节)Osservata principalmente da i musulmani sciiti, Ashura commemora u martiriu di Hussein ibn Ali, u nipote di u prufeta Maomettu, à a battaglia di Karbala. Hè un tempu di dolu è di riflessione, cù alcune cumunità chì si impegnanu in prucessioni è rituali.
-
Lailat al-Miraj (上升之夜)Cunnisciutu ancu cum'è u Viaghju di Notte, sta festa commemora l'ascensione di u prufeta Maomettu in celu. Si osserva cù preghiere è riflessioni nantu à u significatu di l'avvenimentu in a credenza islamica.
Queste feste ùn anu micca solu un significatu religiosu, ma ghjocanu ancu un rolu cruciale in u sviluppu di u spiritu cumunitariu, a sulidarità è l'identità culturale in tuttu u Mediu Oriente è oltre.
Per piacèdumanda cisè avete qualchì quistione nantu à i nostri prudutti.
You also can contact us by email at ricj@cd-ricj.com
Data di publicazione: 16 di lugliu di u 2024